Dianne IJdo

179
Video’s:

Over mij

Hola a todos! ​Ik ben Dianne, 22 jaar en studente Pedagogiek in Den Haag. Ik heb deze reisblog aangemaakt, omdat ik in februari op stage naar Peru ga, om met straatkinderen te werken. Naast dat ik het ontzettend leuk vind om mijn reisverhalen bij te houden, zijn er ook een heleboel geweldige mensen die hebben bijgedragen voor Los Cachorros, om zo nog meer kinderen een mooie toekomst te geven! Op deze blog zal ik ook bijhouden wat er met het geld gebeurt!

Over mijn reis

Vanaf februari ga ik op stage naar Ayacucho, Peru, om daar te gaan werken met straatkinderen. Op deze reisblog zal ik de verhalen van dit avontuur bijhouden. Aan het eind zal ik een aantal weken gaan reizen, waarvan ik natuurlijk ook de verhalen zal gaan bijhouden!

Bezochte landen

Ik heb 22 landen (9%) bezocht:

Argentinië, België, Bolivia, Denemarken, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, IJsland, Indonesië, Italië, Jordanië, Kroatië, Nederland, Oostenrijk, Peru, Spanje, Thailand, Turkije, Verenigd Koninkrijk.